پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

کودکان عاشق بازی و شادی و ورجه وورجه هستند.چیزهای رنگارنگ را دوست دارند و وقتی وارد یک اتاق پر از رنگ های شاد می شوند ساعتها در آنجا می ماند و مشغول بازی می شوند.با دیدن رنگ های شاد چشمانشان برق می زند.اگرچه تمام وسایل اتاق کودک بخاطر رنگشان به چشم می آیند اما فرش یک جور دیگر خودش را نمایش می دهد.بخاطر همین فرش اتاق کودک باید پر از رنگ های جیغ و طرح های بچگانه باشد.توجهی که امروزه به کودکان می شود دیگر فقط محدود به خانواده نیست.امروزه تولید کنندگان فرش ماشینی توجه خاصی به کودکان داشته و هرروزه فرش های کودکانه ی زیبا و جذابی را تولید و روانه بازار میکند.ما در فروشگاه اینترنتی پارسی فرش یک بخش را مخصوص فرش اتاق کودک قرار داده ایم که با مراجعه به آن و دیدن این طرح ها کودک درونتان بیدار می شود و سر ذوق می آیید طوریکه دلتان می خواهد دوباره بچه شوید و بتوانید از این فرش های کودکانه برای اتاقتان خریداری کنید.پارسی فرش در کلکسیون کودکانه خود فرش های ماشینی با طرح هایی مطابق با سن فرزندتان از نوزادی تا نوجوانی را ارائه کرده است.

نکاتی که هنگام خرید فرش اتاق کودک باید به آن توجه کنیم:

فرش اتاق کودک نباید پرز بدهد: از آنجاییکه کودکان خیلی از چیزها را نمی دانند و هنوز عقلشان کامل نشده ممکن است هرکاری ازشان سر بزند.

ممکن است خوراکی هایشان را به فرش بمالند و دوباره آنرا در دهانشان بگذارند، اینجاست که اگر فرش اتاق کودک پرزدهی داشته باشد پرزها وارد بدن کودک می شود و ایجاد بیماری می کند.

ممکن است بخاطر بازیگوشی و بازی کردن خسته شوند و همانجا روی فرش بخوابند و این پرزها برایشان مشکلات و حساسیت های پوستی تنفسی ایجاد کند.

به همین دلیل است که فرش اتاق کودک نباید پرزدهی داشته باشد. خوشبختانه تولید کنندگان فرش اتاق کودک را با ریشه های کوتاه تولید می کنند.اما خیلی هم دیده شده که والیدن از فرش های با ریشه بلند بیشتر خوششان می آید و ترجیح می دهند از آنها خریداری کنند.به هرترتیب باید جنس الیاف فرش اتاق کودک بگونه ای باشد که پرز ندهد تا خدای ناکرده مشکلی برای کودکان دلبندتان ایجاد نکند.

آسان بودن شستشوی فرش اتاق کودک: کودکان به اقتضای سنشان مفهوم تمیزی و پاکیزگی را نمی دانند.بخاطر همین خوراکی هایشان را روی فرش می ریزند.دستای کثیف به فرش می زنند و خلاصه خیلی راحت کثیف کاری می کنند.و از آنجاییکه فرش اتاق کودک باید همیشه تمیز باشد  والدین مجبورند مرتب فرش اتاق کودک را بشویند.به همین علت فرش اتاق کودک در درجه اول باید سبک باشد تا براحتی بتوان آنرا شست.

ضد حساسیت بودن فرش اتاق کودک: کودکان لطیف و حساس هستند و زود آسیب میبینند به همین دلیل فرش اتاق کودک باید ضد حساسیت باشد تا کودک عززتان دچار آلرژی های پوستی -تنفسی نشود.

مقاوم بودن فرش اتاق کودک: فرش اتاق کودک همانطور که گفتیم باید مرتبا شستشو شود و بهمین جهت مقاوم بودن فرش خیلی مساله مهمی است تا فرش در اثر شستشوی زیاد آسیب نبیند.

نرم و لطیف بودن فرش اتاق کودک: کودکان خیلی وقت ها چهار دست و پا می روند، خیلی بالا و پایین میپرند و زیاد خودشان را به فرش می کشند.بهمین جهت فرش اتاق کودک نباید سفت و خشن باشد که به پوستشان آسیب بزند و ایجاد خراش یا خشکی کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی