پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

پس از تولید و عرضه فرش 1200 شانه و میزان استقبال زیاد از این فرش خبرهایی مبنی بر آغاز تولید فرش 1500 شانه هم به گوش می رسید. سرانجام در سال 1397 فرش ماشینی 1500 شانه در کاشان تولید و رونمایی و پس از آن این فرش وارد بازار جهانی شد.اگرچه که تا قبل از ورود فرش 1500 شانه به چرخه تولید به فرش 1200 شانه لقب فرش دستبافت نما را داده بودند ولی با تولید فرش 1500 شانه مشخص شد که فرش 1500 شانه بدلیل ظرافت بیشتر به فرش دستبافت نزدیکتر است.بدین جهت فرش 1500 شانه به فرش دستبافت نما مشهور شد.

الیاف بکار رفته در فرش 1500 شانه

نخ آکرولیک تنها نخ با کیفیت در بازار فعلی است که به لحاظ خصوصیات کیفی تا حد زیادی از بقیه نخ ها بالاتر است.از ویژگی های بارز این نخ می توان به لطافت، ضد حساسیت بودن، عدم پرزدهی و ثبات رنگی و ... اشاره کرد.

ضخامت فرش 1500 شانه

همانطور که در مقالات متعدد بیان کردیم هرچه میزان تراکم و شانه فرش بالا می رود ضخامت فرش کمتر می شود.از این رو فرش 1500 شانه از نظر ضخامت در دسته نازکترین فرش های ماشینی قرار دارد.این فرش با تراکم 4500 بسیار ظریف است و ارتفاع نخ خاب در آن بسیار کم (در حدود 6 تا 7 میلی متر)می باشد.

کاربرد فرش 1500 شانه

فرش 1500 شانه بدلیل نازک بودن مناسب هر فضایی نیست.این فرش تحمل بار های سنگین مثل مبلمان و میز و ... را ندارد و فرش سریع جا بر میدارد.تاکنون هیچ روشی برای حل این مشکل پیدا نشده است ولیکن با پیشرفتی که در صنعت فرش ماشینی پدید آمده است براورد می شود که تا چند سال آینده راهی پیدا شود.لذا این فرش برای مکان هایی چون سالن های مجلل پذیرایی مناسب است.

قیمت فرش 1500 شانه

اگر بدنبال خرید فرش 1500 شانه هستید قبل از خرید قیمت آنرا هم بررسی کنید چراکه این فرش در زمره گرانترین فرش های ماشینی قرار دارد.

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • parsi farsh

خرید فرش 1500 شانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی