پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

خرید فرش اتاق کودک در حال حاضر بعلت نوسانات قیمت شاید خیلی به صلاح نباشد مخصوصا اگر بدنبال تعویض فرش قبلی اتاق کودکتان هستید.بنابراین بهتر است کمی خرید فرش اتاق کودک را به تاخیر بیندازید تا قیمت ها ثابت شوند.اما اگر در پی تدارک سیسمونی برای کودک در راهتان هستید ممکن است مجبور به خرید فرش اتاق کودک شوید.چرا که والدین قبل از بدنیا امدن اولین فرزند خود ذوق و شوق دارند و دلشان می خواهد اتاق کودکشان از هر نظر تکمیل باشد و از آنجاییکه فرش نقش اساسی در دکوراسیون اتاق کودک ایفا می کند بهتر است نسبت به خرید فرش در همان ابتدا اقدام کنید و خرید برخی وسیله ها را که چندان واجب نیستند به زمان دیگری موکول کنید.
در خرید فرش اتاق کودک قبل از اینکه طرح و رنگ خیلی مهم باشد بحث کیفیت فرش اتاق کودک واجبتر است.چراکه کودک بیشتر وقت در اتاق خود مشغول بازی است، روی فرش چهار دست و پا می رود و ... 
بنابراین فرش اتاق کودک در درجه اول باید ضد حساسیت باشد تا بدن کودک آسیب نبیند.کودکان در ابتدای تولد و تا ٣-٤ سالگی بدنی حساس دارند و به همین دلیل باید در انتخاب فرش برای اتاقشان دقت کنیم.
نکته بعدی عدم پرزدهی فرش اتاق کودک است که با توجه به شیطنت های کودکان و اینکه هرچیزی را از روی زمین برمیدارند و میخورند فرش اتاق کودک نباید پرز بدهد.
فرش اتاق کودک باید همانند پوست کودکان نرم و لطیف باشد تا خدای نکرده پوست کودک در تماس با فرش دچار خراش نشود و چنانچه کودک زمین خورد خیالمان راحت باشد که آسیبی به او وارد نمی شود.
رنگ و طرح فرش اتاق کودک باید طبق جنسیت کودک انتخاب شود.رنگ های شاد فضای اتاق کودک را هیجان انگیز میکند و می تواند نقش بسزایی در روحیه کودک داشته باشد. 
امروزه فرش های عروسکی زیبایی تولید می شوند که نیاز هر سلیقه ای را براورده می کند.فروشگاه اینترنتی پارسی فرش با داشتن مدل های متنوع فرش اتاق کودک رضایت مشتریان عزیز را جلب کرده است.

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • parsi farsh

خرید فرش اتاق کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی