پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با شرایط کنونی اقتصادی که در کشور وجود دارد تعداد محدودی از افراد هنوز بدنبال خرید فرش های دستبافت هستند.از اینرو فرش های ماشینی رقابت جدی ای را با فرش دستبافت آغاز کرده اند.یکی از تازه ترین تولیدات فرش ماشینی که سروصدای زیادی هم بپا کرده است فرش ماشینی کلاریس می باشد.

فرش کلاریس با بهره گیری از تکنیک های خاص و مدرن به فرشی نو برای نسل جدید تبدیل شده است.درصدی از افراد جامعه دیگر از مدل ها و نقشه های قدیمی فرش ماشینی استقبال نمی کنند و ترجیح میدهند از فرش های جدیدتری برای منازل خود استفاده کنند.فرش کلاریس انتخاب بسیار خوبی برای این افراد می تواند باشد.

ویژگی های فرش ماشینی کلاریس

فرش کلاریس بصورت 700 شانه و با تراکم 3600 بافته می شود.شانه بالای این فرش حاکی از آن است که فرش کلاریس دارای ضخامت خوبی بوده و همین ضخامت موجب می شود که فرش پاخور خوبی داشته باشد.جنس نخ خاب در فرش کلاریس پلی استر یا پلی اوژن است که دارای کیفیت عالی است.این نخ ها پرز نمی دهند و نرم و لطیف هم می باشند.

نامحدود بودن در طرح و نقشه

خوشبختانه فرش ماشینی کلاریس با روش جدید بافت این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است که هر طرحی را برای فرش خودشان انتخاب کنند.خریداران عزیز می توانند تصویر یا عکس مورد نظر خود را با کیفیت مطلوب به واحد مربوطه ارائه دهند و فرش خود را با همان طرح تحویل بگیرند.

روش بافت

بافت فرش ماشینی کلاریس با سایر فرش های ماشینی کمی تفاوت دارد.فرش کلاریس را از اول تماما با رنگ سفید بافته و تکمیل می کنند.آنگاه طرح را بر روی فرش چاپ می کنند.شاید دلیل این میزان توجه و استقبال از فرش کلاریس همین روش بافت آن باشد که براحتی می توان هر طرحی را بر روی فرش منتقل کرد.

در پاسخ به این سوال که آیا رنگ فرش کلاریس در اثر شستشو از بین می رود؟ باید بگوییم که خیر.برخلاف چاپی بودن طرح، این فرش در اثر شستشو تغییر رنگ نخواهد داشت چراکه از رنگ های با کیفیت برای انتقال طرح بر روی فرش استفاده می کنند.

 

  • parsi farsh
  • ۰
  • ۰

خرید فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی خوب از دیرباز تا کنون یکی از دغدغه های هر خانواده ایرانی بوده است.نحوه ی خرید فرش ماشینی برای هر فردی متفاوت است. عده ای بدنبال خرید سریع، آسان و ارزان هستند که معمولا اینگونه افراد خرید اینترنتی فرش ماشینی را انتخاب می کنند چراکه تمام نیازهای آنها را با چند کلیک ساده برطرف می کند.گروه دیگری از افراد معتقد هستند که برای خرید فرش ماشینی باید آنرا با چشم ببینند تا از طرفی از طرح و رنگ و کیفیت فرش ماشینی خاطرجمع شوند و از سوی دیگر بتوانند کمی از فروشنده تخفیف هم بگیرند.
امروزه خرید فرش ماشینی با وجود تعداد زیاد کارخانجات معتبر تولید فرش ماشینی به مراتب ساده تر از چند سال پیش شده است. بطوریکه چنانچه از طرح و نقشه ای خوشتان بیاید و به هر دلیلی نتوانستید از فروشگاه مورد نظرتان خرید انجام دهید می توانید همان طرح و نقشه را از کارخانجات دیگر یا از فروشگاه های اینترنتی با خیال آسوده از مشابهت طرح ها خریداری کنید.
طرح های فرش ماشینی معمولا با هر تعداد شانه و تراکمی از ٧٠٠ شانه تا ١٥٠٠ شانه قابل خرید است.
تنوع جالبی که در فرش ماشینی بوجود آمده است موجب شده است که فرش ماشینی مورد قبول و پذیرش خیلی از سلیقه ها باشد. 
اخیرا دسته ی جدیدی از فرش های ماشینی هم به کلکسیون های قبلی اضافه شده است که لقب فرش ماشینی گل برجسته به خود گرفته است. این فرش ها با وجود فرورفتگی هایی که در خود دارد زیبایی فرش ماشینی را بیشتر کرده است.
فرش ماشینی گل برجسته هم مانند فرش های دیگر با هر شانه و تراکمی قابل پیاده سازی است. از فرش ماشینی ١٠٠٠ شانه گل برجسته گرفته تا فرش ماشینی ١٢٠٠ شانه گل برجسته ١٠ رنگ و ... 
برای مشاهده تمامی نمونه های فرش ماشینی و خرید فرش ماشینی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی پارسی فرش مراجعه نمایید.

  • parsi farsh