پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

فرش ماشینی دارای کیفیت های متفاوتی است.اگر بخواهید فرشی خریداری کنید که برایتان سالها کار کند و دوام و ماندگاری خوبی داشته باشد بالطبع باید کمی بیشتر هزینه کنید تا فرش ماشینی با کیفیت ممتاز خریداری نمایید.با خرید فرش ماشینی با کیفیت می توانید اطمینان حاصل کنید که برای حداقل 6-7 سال نیازی به پرداختن هزینه های اضافی برای خرید فرش ندارید.

در حال حاضر پرفروش ترین و با کیفیت ترین فرش ماشینی که مرتبا بافته می شود فرش ماشینی 1200 شانه است.فرش ماشینی 1200 شانه بدلیل تراکم مناسب، و از طرفی قیمت خوبی که با وجود اینهمه زیبایی و کیفیت دارد بسیار مورداستقبال قرار گرفته است و بیشتر افراد با مراجعه به فروشگاه ها در اولین نگاه تمایل زیادی نسبت به خرید فرش ماشینی 1200 شانه نشان می دهند چرا که این فرش از نظر تعداد شانه و تراکم در بین فرش 1000 و 1500 قرار گرفته است و تقریبا تمام نیاز های یک خریدار را برآورده می کند.عوامل متعددی بر روی کیفیت فرش ماشینی اثر می گذارند که خوشبختانه فرش ماشینی 1200 شانه این عوامل کیفی را داراست.

فرش ماشینی از نظر درجه کیفی به 5 دسته تقسیم می شود.ما در این مقاله به بررسی خصوصیاتی که یک فرش ماشینی با درجه کیفی ممتاز دارد می پردازیم.

چنانچه از دستگاه های قدیمی فرش بافی استفاده شود ممکن است سیلندر در هرسری چندین بار بچرخد و نتواند نقشه را منتقل کند که این مساله منجر به تکرار نقشه در برخی قسمت های فرش ماشینی می شود.پس در فرش ماشینی ممتاز نباید رد پای تکرار سلندر در نقشه فرش ماشینی وجود داشته باشد.

نخ های معمولی معمولا از میزان کیفیت فرش ماشینی می کاهند.در نظر داشته باشید که بهترین نخ موجود در بازار فرش نخ هیت ست شده است که کیفیت بالایی دارد.با استفاده از این نخ ها دیگر اثری از پرزدهی فرش یا ایجاد آلرژی های پوستی نیست.پس در فرش ماشینی ممتاز باید از نخ های هیت ست شده استفاده شود.

ابعاد فرش ماشینی همیشه تعریف شده و استاندارد بوده است.اما در اثر سهل انگاری در برخی موارد ابعاد فرش ماشینی از حالت استاندارد خارج می شود.البته میزان 5% بزرگی یا کوچکی فرش طبیعی است.پس فرش ماشینی ممتاز باید در ابعاد استاندارد بافته شود.

در برخی موارد مشاهده می شود که بدلیل عدم انجام درست تنظیمات دستگاه، ریشه های فرش در یک راستا و در جای خود قرار نمی گیرند.پس در فرش ماشینی ممتاز باید ریشه ها بصورت منظم و در جای خود با فاصله دقیق قرار بگیرند.

اختلاف های رنگی یا دو رنگی مساله ی بعدی است که در فرش های با کیفیت مشاهده نمی شود.این دو رنگی ها در اثر استفاده از شیدهای مختلف یک رنگ بوجود می آید.پس در فرش ماشینی ممتاز نباید تفاوت های رنگی مشاهده شود.

اینها نمونه هایی از خصوصیات یک فرش ماشینی با کیفیت و ممتاز بود.در مثالات بعدی موارد بیشتری را در این مورد بیان خواهیم کرد.

 

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • parsi farsh

خرید فرش ماشینی 1200 شانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی