پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰
از آنجاییکه انسان ها ذاتا تنوع را دوست دارند نمی شود انتظار داشت که مدت زیادی در خانه شان از یک مدل اسباب و اثاثیه و یک مدل فرش استفاده کنند.بالطبع هرکسی دوست دارد هرازچتدگاهی تغییراتی در دکوراسیون خانه اش ایجاد کند.یکسری وسایل نو بخرد و یک جوری از شر وسایل قبلی خلاص شود.بیشترین چیزی که چه خانم های خانه دار چه شاغل مایل به عوض کردن هر ساله یا هر چندسال آن هستند فرش و مبلمان و پرده است. وقتی زمان زیادی را در خانه بگذرانی فرش های خانه برایت تکراری می شوند و بیشتر تمایل به عوض کردنشان داریم اما با در نظر گرفتن قیمت ممکن است از خرید فرش جدید خودداری کنیم اما بلاخره بعد از چند سال قاطعانه تصمیم بر تغییر فرش های خانه می گیریم.هرچه به سمت جلو پیش می رویم طبیعتا سلایق انسان در انتخاب تغییر می کند و بیشتر انسان ها دوست دارند مطابق با مد روز پیش بروند.مسلما اینگونه افراد دیگر سراغ فرش های معمول بازار نمی روند و ترجیح می دهند که تغییر محسوسی در انتخابشان ایجاد کنند.
 فرش های جدیدی روز به روز پا به عرصه صنعت فرش می گذارند که با مدل های معمول همیشه فرق دارند.یکی از این فرش ها که در حال حاضر بازار فرش را از آن خود کرده است فرش کلاریس نام دارد.فرش کلاریس فرشی است که بصورت چاپ دیجیتالی و با تکنیک های جوهرافشانی تولید می گردد.به این صورت که ابتدا ریشه های فرش را با رنگ های مورد نظر پر کرده و بعد نقشه را بر روی فرش چاپ می کنند.
با تولید فرش کلاریس عده ی زیادی از جوانان به این مدل فرش گرایش پیدا کردند.چراکه تولید کنندگان این امکاناین امکان را فراهم کرده اند که طرح بر اساس خواست مشتری انتخاب و رو ی فرش پیاده گردد.
فرش کلاریس به گونه ای ست که می شود آنرا در هر جای خانه پهن کرد.از پذیرایی گرفته تا اتاق های خواب و آشپزخانه.یعنی ویژگی های این فرش ان را خاص کرده است به طوریکه می توان گفت همه کاره است.
 چیزی که فرش کلاریس را منحصر به فرد می کند جنس الیاف بکار رفته در آن است.الیاف جدیدی که به نوعی می توان گفت ورژن جدیدی از الیاف پلی استر است.به این الیاف پلی اوژن می گویند که ویژگی های خوب زیادی دارد.مهمترین این ویژگی ها مقاومت رنگی در برابر شستشو است.بطوریکه کیفیت رنگی فرش کلاریس در برابر شستشو کاهش پیدا نمی کند.پلی اوژن چون بصورت در هم تابیده شده و کوبیده است پرز تولید نمی کند و در نتیجه دیگر لازم نیست نگران حساسیت های تنفسی-پوستی در اثر پرزدهی فرش باشیم.و حتی می توانیم از این فرش برای اتاق کودک هم استفاده کنیم.فرش کلاریس لطیف است و ماندگاری خیلی خوبی دارد.در اثر رفت و آمد زیاد چین نمی خورد و ساییده نمی شود.
اگر شما هم مثل خیلی های دیگه بدنبال تغییر مشهودی در فرش های خانه تان هستید پیشنهاد می دهیم از کلکسیون کلاریس فروشگاه اینترنتی پارسی فرش دیدن کنید.
  • ۹۸/۰۵/۰۳
  • parsi farsh

فرش کلاریش فرشی متفاوت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی