پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش در سال 1396 با هدف ارائه فرش های ماشینی ارزان قیمت بصورت اینترنتی توسط یک گروه حرفه ای بنا نهاده شد.این فروشگاه با بهترین کارخانجات تولید فرش ماشینی در کاشان همکاری می کند و کلیه ی فرش های ماشینی تولید شده را در کلکسیون خود جای داده است.با گسترش تنوع فرش های ماشینی پارسی فرش هم بیکار نمانده و این تنوع را به فروشگاه اینترنتی خود هم آورده است.مجموعه ی بینظیری از فرش های ماشینی در طرح و رنگ مختلف در این فروشگاه موجود است که می توانید براحتی آنرا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

این فروشگاه شامل هشت کلکسیون متفاوت می باشد.کلکسیون فرش ماشینی 1500 شانه که از جدیدترین تولیدات فرش ماشینی است.این فرش با تراکم 4500 بالاترین میزان تراکم و قیمت را در بین فرش های ماشینی دارد.کلکسیون فرش ماشینی 1200 شانه که به فرش دستباف نما هم مشهور است.بافت ریز و زیبایی این فرش بسیار مشهور اسا.فرش ماشینی 1200 شانه با تراکم 3600 در فروشگاه پارسی فرش موجود است. کلکسیون فرش ماشینی 1000 شانه که یکی از کلکسیون های پر فروش هم بوده این فرش ها با  تراکم 3000 در طرح های مختلف و در 8 و 10 رنگ عرضه می شوند.کلکسیون فرش ماشینی 700 شانه که بسیار محبوب و مورد توجه است چرا که نرم و لطیف است و بافت درشتی دارد و برای نشستن مناسب است.کلکسیون فرش 500 شانه که نخستین نسل فرش های ماشینی را در خود جای داده است.فرش های با تراکم پایینتر و البته قیمت پایینتر.

کلکسیون فرش های ماشینی مدرن و فانتزی که شامل یک مجموعه بی نظیر از فرش های جدید و امروزی است که مناسب سلیقه های نسل جدید است.این مجموعه تنوع بالایی دارد و مناسب هر سلیقه ای می باشد.

کلکسیون تابلو فرش که شامل تابلو فرش آیه و کلاریس می شود و یک کلکسیون بسیار جدید و زیبا با نام کلاریس که حاوی فرش های ماشینی  کلاریس با یک نوع رنگ پذیری خاص هستند.این فرش توسط شرکت فرش محتشم اولین بار در نمایشگاه ترکیه رونمایی شده است و بر مبنای چاپ جوهر افشان تولید می شود.

نظرات (۱)

---------- فقط برای محصولات eset nod32 ----------
    فرصت استثنایی برای کاربران عزیز تا 30 مهر
    هر کاربر یک کاربر هدیه بگیرید

آنتی ویروس نود32

    https://shopanti.ir:8080

خرید لایسنس آنتی ویروس

    http://keyanti.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی