پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

انتخاب فرش مناسب برای سالن پذیرایی زیبایی دکوراسیون منزل شما را بیشتر جلوه می دهد.فرش سالن پذیرایی بنسبت فرش سایز قسمت های منزل بیشتر در چشم است و هنگام ورود به هر خانه ای اولین چیزی است که جلب توجه می کند. به همین جهت باید هنگام خرید فرش پذیرایی حداقل بایدها و نبایدها را رعایت کنیم تا در نهایت انتخاب خوبی داشته باشیم. فرش نه تنها ظاهر منزل را زیباتر میکند بلکه عایق خوبی برای سرما و صدا می باشد.طوریکه با قدم زدن بر روی آن حس دلپذیری به انسان دست می دهد. از میان نکاتی که باید هنگام خرید فرش پذیرایی به آن توجه کنیم برخی از مهمترین ها را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

فرش کوچک نخرید

درست است که هنگام خرید فرش باید ابعاد منزل را هم در نظر گرفت ولیکن باید بگوییم که خریدن فرش کوچک برای اتاق پذیرایی غیر اینکه فضا را کوچکتر نمایش می دهد باعث می شود که قسمت بیشتری از پذیرایی لخت و نازیبا بنظر برسد.بنابراین چنانچه اتاق پذیرایی شما کوچک است محکوم به خرید فرش کوچک نیستید میتوانید سایز فرش را مطابق ابعاد اتاق با در نظر گرفتن ١٢ سانتی متر فاصله در نظر بگیرید تا هم فضای شما بزرگتر بنظر برسد و هم پذیرایی خیلی خالی جلوه ندهد.
با مطالعه مطالب بالا در می یابیم که فرش کوچک برای سالن پذیرایی بزرگ اصلا مناسب نیست. برای خرید فرش جهت سالن پذیرایی بزرگ سراغ فرشی بروید که به اندازه کافی بزرگ باشد و لبه های جلویی مبل براحتی روی آن قرار بگیرد

از موکت یا فرش های کنفی ساده برای زیر فرش اصلی استفاده کنید


استفاده از موکت زیر فرش نه تنها ظاهر خانه را زشت نمیکند بلکه به زیباتر شدن سالن پذیرایی کمک هم می کند.ضمن اینکه استفاده از موکت در زیر فرش باعث ثابت ماندن فرش میشود و دیگر نگران سر خوردن فرش یا مجبور به استفاده از ترمزگیر فرش نیستیم.خوبی دیگر این روش این است که فقط فرش رویی کثیف می شود و هنگام شستشو دیگر خانه تان لخت و بدون پوشش نیست.

فاصله های استاندارد بین فرش و دیوارها را در نظر بگیرید

خیلی ها از اینکه کناره های دیوار خالی باشد و فرش نتواند این قسمت ها را بپوشاند راضی هستند در حالیکه این کار اشتباه است.با رعایت کردن ١٢- تا ٢٠ سانتی متر فضای خالی از فرش تا دیوار پذیرایی ، سالن شما بزرگتر به چشم می آید.

از میان فرش های ماشینی متنوعی که در بازار فرش موجود است فرش ماشینی ١٢٠٠ شانه و فرش ماشینی ١٥٠٠ شانه انتخاب مناسبی برای سالن پذیرایی است.

  • ۹۸/۰۶/۲۸
  • parsi farsh

نظرات (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • وبلاگ خیلی خوبی دارید

    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و از فروش ویژه اقساطی ما استفاده کنید:

    مشاهده مطلب مخراجکاری چیست و چگونه انجام می شود؟

     


    مشاهده سرویس زنانه طلا و جواهر احسان 

    مشاهده شرایط فروش اقساطی طلا و جواهر 

    پرداخت تسهیلات خرید طلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی