پارسی فرش کاشان

فروشگاه اینترنتی پارسی فرش ارائه دهنده انواع فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

یکی از فرش های متفاوتی که چندی پیش تولید و وارد بازار فرش ماشینی شد فرش ماشینی پتینه بود.فرش ماشینی پتینه که به معنای فرش کهنه نما هم می باشد فرشی است که برگرفته از فرش های قدیمی و چند صد ساله است که در اثر گذر زمان کیفیت خود را از دست داده اند.فرش های با قدمت بالا مسلما قیمت بالایی هم دارند و همه افراد نمی توانند آنرا تهیه کنند ضمن اینکه بیشتر این فرش ها در اثر گذر زمان و پا خوردن بشدت دچار ساییدگی و پوسیدگی شده اند و قابلیت استفاده در خانه را ندارند و بیشتر در موزه ها از آن نگهداری می شود.

فرش های کهنه نما اخیرا مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است.این فرش ها بافته شده از رنگ های خیلی تیره و خیلی روشن است.فرش ماشینی پتینه به گونه ای طراحی و بافته می شود که انگار فرش عتیقه است و خیلی سال از عمرش می گذرد.حتی در برخی قسمت های فرش از قصد ریشه ها را کوتاه تر می کنند تا جلوه اش بیشتر به فرش کهنه شبیه شود تا نشان دهنده ساییدگی در فرش باشد.

فرش ماشینی پتینه عمدتا در طرح های مدرن، کلاسیک، آنتیک کاری، برجسته و پلاستر تولید می شود.جنس الیاف بکار رفته در این فرش پلی استر است. الیاف پلی استر الیاف مقاوم و براقی است که امروزه در بیشتر فرش های ماشینی استفاده می شود.ضد حساسیت و ضد رطوبت است و دلیل برتری اش نسبت به سایر الیاف عدم پرزدهی آن است.

فرش ماشینی پتینه در 8 رنگ تولید می شود.جنس نخ خاب در این فرش نخ مخصوص فریز هیت ست شده و جنس نخ تار و پود آن جوت و پنبه می باشد.این فرش ها توسط دستگاه شونهر آلفا 400 بافته می شوند.

فرش ماشینی پتینه عمدتا بصورت 500 شانه و با تراکم 1000 تولید می شود.این فرش را برای هر قسمت از خانه می توان استفاده کرد و محدودیتی برای آن وجود ندارد.اگر از آن دسته افرادی هستید که به هنر پتینه علاقه مند هستید و از فرش های کهنه نما خوشتان می آید پیشنهاد ما به شما خرید فرش ماشینی پتینه است.این فرش جلوه ی زیبایی به منازل شما می بخشد و تجلی هنر اصیل ایرانی است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی